Εγκυκλοπαίδεια Μείζονος Ελληνισμού, Κωνσταντινούπολη ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
z
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αναζήτηση με το γράμμα ΑΑναζήτηση με το γράμμα ΒΑναζήτηση με το γράμμα ΓΑναζήτηση με το γράμμα ΔΑναζήτηση με το γράμμα ΕΑναζήτηση με το γράμμα ΖΑναζήτηση με το γράμμα ΗΑναζήτηση με το γράμμα ΘΑναζήτηση με το γράμμα ΙΑναζήτηση με το γράμμα ΚΑναζήτηση με το γράμμα ΛΑναζήτηση με το γράμμα ΜΑναζήτηση με το γράμμα ΝΑναζήτηση με το γράμμα ΞΑναζήτηση με το γράμμα ΟΑναζήτηση με το γράμμα ΠΑναζήτηση με το γράμμα ΡΑναζήτηση με το γράμμα ΣΑναζήτηση με το γράμμα ΤΑναζήτηση με το γράμμα ΥΑναζήτηση με το γράμμα ΦΑναζήτηση με το γράμμα ΧΑναζήτηση με το γράμμα ΨΑναζήτηση με το γράμμα Ω

Constantinople as New Rome

Συγγραφή : Lampada Despina (2/8/2007)
Μετάφραση : Andriopoulou Vera (30/10/2008)

Για παραπομπή: Lampada Despina, "Constantinople as New Rome", 2008,
Εγκυκλοπαίδεια Μείζονος Ελληνισμού, Κωνσταντινούπολη
URL: <http://www.ehw.gr/l.aspx?id=11677>

Κωνσταντινούπολη ως Νέα Ρώμη (12/12/2008 v.1) Constantinople as New Rome (10/12/2008 v.1) 
 

ΤΥΠΟΣ ΛΗΜΜΑΤΟΣ

Γενικό Λήμμα

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

The name New (or Second) Rome was used for Constantinople in rhetoric speeches already from the end of the 4th century, as the political importance of Constantinople as a Roman capital increased. The name became more meaningful at the beginning of the 6th century; Rome had been occupied by the Ostrogoths, and now it was Constantinople that carried the symbolic weight of being the ‘eternal city’ and the ecumenical capital in Late Antiquity. This name also came to indicate the rebirth of the Roman Empire through Christianity. During the entire Byzantine period this Christianised Roman idea remained at the core of Byzantine ideology, the Byzantines considering themselves as the only genuine and legitimate heirs of the Roman imperium, continuously and throughout interruptions through time.

Γεωγραφικός εντοπισμός

Constantinople

Χρονολόγηση

4th-15th c.

 
 
     
 
 
 
 
 

Δελτίο λήμματος

 
press image to open photo library
 

>>>